Федерація спортивного туризму України
Гірська комісія ФСТУ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
для учасників змагань «Кубок України зі спортивного туризму – гірський туризм, у приміщенні»
Мета цього листа – інформувати тренерів і представників команд, які бажають взяти участь в змаганнях, про окремі уточнення.
1. Програма змагань відповідно до Регламенту включає:
– змагання зв’язок з командним заліком з виду «Гірські перешкоди»;
– командні змагання з виду «Рятувальні технічні прийоми».
2. Змагання проводяться в Спортивному комплексі Кременчуцького національного університету (вул. Маяковського, 2А).
3. Склад команди – до 7 осіб, в тому числі, основний склад – 4 спортсмена (не менше однієї особи протилежної статі), запасні – до 2 осіб, 1 тренер-представник (може бути учасником).
4. Іменна заявка на участь у змаганнях:
4.1. Повинна бути встановленої форми (зразок розміщено за посиланням https://www.mountain.net.ua/content/uploads/CU_Kremenchuk_imenna_zajavka_2017.doc) і завірена печаткою і підписом керівника обласного управління (департаменту) з фізичної культури і спорту.
4.2. Повинна містити медичний допуск кожного учасника, підтверджений підписом лікаря, і бути завірена печаткою спортивного диспансеру.
Крім того, має бути зазначена загальна кількість допущених учасників, також завірена підписом лікаря і печаткою диспансеру.
5. Договір страхування повинен передбачати участь у спортивних змаганнях і бути дійсним на час змагань та час перебування в дорозі.
6. Порядок проведення змагань:
17 листопада 2017 р.
08-00 – 18.00 – заїзд та розміщення учасників змагань.
14-00 – 18-00 – робота мандатної комісії.
19-00 – 20-00 – показ дистанцій.
20-30 – 21-30 – нарада ГСК з представниками команд, жеребкування.
18 листопада 2017 р.
08-00 – 08-20 – урочисте відкриття змагань.
08-30 – 22-00 – проведення змагань.
22-30 – 23-00 – нарада ГСК з представниками.
19 листопада 2017 р.
07-00 – 11.00 – завершення проведення змагань.
11-00 – 13-00 – підведення підсумків змагань.
13-00 – 13-30 – засідання ГСК з представниками команд.
13-30 – 14-00 – нагородження переможців та призерів, урочисте закриття змагань, роз’їзд учасників.
7. Перед проходженням мандатної комісії команди в обов’язковому порядку здають до ГСК:
7.1. По одній вірьовці довжиною не менше 30 м (діаметром 10 мм) і три карабіни в тимчасове користування для організації суддівських страховок.
7.2. Стартовий внесок – в розмірі 30.00 грн. з кожного учасника команди, який буде брати участь у змаганнях.
7.3. Екологічний внесок в розмірі 50 грн., який повертається командам перед від’їздом в повному обсязі при відсутності претензій по чистоті місця проживання з боку обслуговуючого персоналу та комендантської служби.
7.4. Команди, які не виконали вимоги пп. 7.1–7.3 до проходження мандатної комісії не допускаються.
8. Протести приймаються під заставу в розмірі стартового внеску команди (п. 7.2) і не повертаються в разі відхилення протесту.
9. Для перебування в спортивному залі кожен учасник повинен мати змінне взуття.
10. Інші умови участі в змаганнях – згідно Регламенту.
11. Додаткова інформація:
11.1. Вартість проживання в гуртожитку (без комплекту постільних речей) до 25.00 грн за добу з людини.
11.2. Можливе розміщення в спортивному залі школи № 26. СЗШ № 26 (Грозненський провулок, 4). Час проїзду до місця проведення змагань – близько 20 хв., вартість проїзду тролейбусом – 2 грн. з одного пасажира, маршруткою – від 3 до 5 грн. з пасажира.
11.3. Команда може самостійно вирішити проблему розміщення – оренда квартир подобово в Кременчуці на сайті https://www.olx.ua/nedvizhimost/arenda-kvartir/kvartiry-posutochno/kremenchug/?page=2
11.4. Харчування учасники організують самостійно. Можна скористатися буфетом або кафе.
11.5. Проїзд від залізничного і авто- вокзалів до місця розміщення учасників змагань (гуртожитки Університету) тролейбусом або маршруткою до зупинки «ДК КРАЗ».
11.6. Контактний телефон з проведення змагань: 095-421-04-05 або e-mail tryte@ukr.net – Дябло Тетяна Георгіївна.
Оргкомітет
Схема розташування гуртожитків та спортивного комплексу