Міністерство молоді та спорту України
Федерація спортивного туризму України
Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Полтавської облдержадміністрації
Полтавська обласна федерація спортивного туризму
КУБОК УКРАЇНИ ЗІ СПОРТИВНОГО ТУРИЗМУ – ГІРСЬКИЙ ТУРИЗМ, У ПРИМІЩЕННІ
м. Кременчук 17–19 листопада 2017 р.
УМОВИ
ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ ЗВ’ЯЗОК ЗІ СПОРТИВНОГО ГІРСЬКОГО ТУРИЗМУ ВИДУ «ГІРСЬКІ ПЕРЕШКОДИ» НА ДИСТАНЦії IV КЛАССУ НА ШТУЧНОМУ РЕЛЬЄФІ
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Ці «Умови» слід розглядати разом з «Загальною частиною» умов проведення змагань.
1.2. Дистанція командних змагань виду «Гірські перешкоди» (Маршрутний лист, п. 3.3) складається з двох частин:
1) основної (нормативної + наднормативної) частини, яку команда в обов’язковому порядку попередньо заявляє;
2) додаткової (бонусної) частини, яку команда попередньо не заявляє і проходить на свій розсуд.
1.3. В «Загальних умовах» додатково вказані:
а) основні положення по порядку виступу на дистанціях (§1);
б) основні умови проходження дистанції «Гірські перешкоди» (§2);
в) порядок визначення результатів та розподілу місць (§4).
2. ОБЛАДНАННЯ ДИСТАНЦІЇ
2.1. Всі пункти (С, ПС і Ф), маршрути (М) і переходи (Мо), а також їх протяжність вказані на схемі (додається).
2.2. Всі ПС обладнані подвійними перилами і зазначеною на схемі необхідною кількістю ТС у вигляді заглушених карабінів (кілець) або петель, на що буде докладно звернуто увагу при показі дистанції.
2.3. На показі дистанції будуть уточнені довжини і номінальна оцінка маршрутів.
3. ОПИС ПРОХОДЖДЕННЯ ДИСТАНЦІЇ
3.1. Обидва спортсмени зв’язки під час виступу послідовно від старту (С) і до фінішу (Ф1, Ф2) відповідно до Маршрутного листа (п. 3.3) і згідно з поданою заявкою повинні пройти всі заявлені маршрути основної частини дистанції та виконати по ним транспортування контрольного вантажу (2*3 кг на зв’язку) способами, обумовленими «Умовами» (див. табл.1).
3.2. Мінімальний перелік обов’язкових маршрутів основної частини дистанції:
3.2.1. Кожний спортсмен зв’язки виконує:
а) підйом лазінням (два рази) по різним маршрутам М1– М5 – варіант за вибором (табл.1);
б) спуск по вірьовці (два рази) по різним маршрутам в нижній ПС після підйомів – варіант за вибором (табл.1);
в) спуск командними крутопохилими перилам (один раз) по одному з маршрутів М8, М9 після підйому (табл.1);
г) траверс (один раз) по одному з маршрутів М6, М7, М10 – варіант за вибором (табл.1);
д) підйом за допомогою драбинок (один раз) по одному з маршрутів М1, М2.
е) транспортування контрольного вантажу по всім заявленим маршрутам – варіант за вибором (табл.1).
3.2.2. Зв’язки команди стартують одночасно.
4. ЗАЯВКА З ТАКТИКИ
4.1. Маршрути, по яким здійснюється проходження дистанції від старту (С) і до фінішу (Ф1, Ф2).
4.2. Вибрані варіанти підйому кожного спортсмена зв’язки на всіх маршрутах.
4.3. Зміну ведучого на кожному маршруті(якщо передбачена).
4.4. Способи спуску кожного спортсмена зв’язки на всіх маршрутах (по вірьовці напряму, з пересадкою, крутопохилими командними перилами).
4.5. Способи транспортування контрольних вантажів на всіх маршрутах підйому і траверсу.
3.3. МАРШРУТНИЙ ЛИСТ
змагань чоловічих та змішаних зв’язок на дистанції IV класу виду «Гірські перешкоди»
Номер маршруту і його граничні пункти. Опис проходження маршруту | Контрольні часи та умови їх виконання | |
Основна частина дистанції | Нормативний час – для м/зв’язки – Тн = 50 хв.; – для зм/ зв’язки – Тн = 55 хв.;
Загальний контрольний час – для м/ зв’язки – Тзг = 60 хв.; – для зм /зв’язки – Тзг = 65 хв.
Перший проміжний контрольний час – для м/ зв’язки – Тп1 = 12 хв.; – для зм /зв’язки – Тп1 = 15 хв.
Якщо за час Тп1 перший учасник зв’язки не виконав перший підйом в верхній ПС, зв’язка переводиться на проходження спрощеної частини дистанції з новим То1: – для м/ зв’язки – То1 = 30 хв.; – для зм / зв’язки – То1 = 40 хв. Спрощена частина: 1. Завершення першого підйому обома спортсменами. 2. Спуск спортсменів по вірьовці в нижні ПС відповідно до маршрутів, зазначених в заявці з тактики. 3. Перехід спортсменів вздовж суддівських перил по маршрутам Мо (при необхідності). 4. Фініш зв’язки з контрольним вантажем і всім спорядженням в Ф1 або Ф2 (ближчому) | |
Відповідно до п.п. 3.1 і 3.2. Умов, необхідні з запропонованих нижче маршрутів зв’язка проходить в довільному порядку зі своїм вибором варіантів (див. табл. 1), дотримуючись контрольних часів Тп1, Тн и Тзг | ||
* | М1 (ПС1 – ПС10), M2 (ПC2 – ПC11), М3 (ПС3 – ПС12), М4 (ПС4 – ПС13), М5 (ПС5 – ПС14) | |
Підйом обох спортсменів (без або з контрольним вантажем) і доставка контрольного вантажу | ||
* | М7 (ПС9 – ПС7), М7 (ПС7 – ПС9), М6(ПС8 – ПС6), М6 (ПС6 – ПС8) | |
Траверс схилу обома спортсменами з контрольним вантажем | ||
* | М10 (ПС8 – ПС6), М10 (ПС6 – ПС8) | |
Траверс маятником обома спортсменами з контрольним вантажем | ||
* | М1 (ПС10 – ПС1), M2 (ПC11 – ПC2), М3 (ПС12 – ПС3), М4 (ПС13 – ПС4), М5 (ПС14 – ПС5) | |
Спуск обох спортсменів по вірьовці з контрольним вантажем | ||
* | М8 (ПС12 – ПС15), М9 (ПС10 – ПС15) | |
Спуск обох спортсменів і контрольного вантажу командними крутопохилими перилами | ||
* | Ф1, Ф2 | |
Фінішування зв’язки по варіанту основної частини | ||
Додаткова частина дистанції | Оцінка по колонці 6 (табл. 1) | |
М1 (ПС1 – ПС10), M2 (ПC2 – ПC11), М3 (ПС3 – ПС12), М4 (ПС4 – ПС13), М5 (ПС5 – ПС14) | Контрольні часи: Тн и То залишаються без змін.
Підйом 1-го спортсмена з суддівською страховкою на кожному маршруті | |
Проходження маршруту (підйом – спуск), не пройденого в основній частині, обома спортсменами без контрольного вантажу (варіанти 4 – 27 и 33-37) |
*) черговість (послідовність) проходження маршрутів Умовами не регламентується.
НОМІНАЛЬНА ОЦІНКА
способів і варіантів проходження дистанції IV класу виду «Гірські перешкоди» (змагання зв’язок)
Таблиця 1
Маршрути | № варіанту | Опис варіантів підйому, траверсу, спуску спортсменів і транспортування контрольного вантажу | Залікова оцінка, балів | |||
Позна- чення | Граничні пункти | Пройдені | ЗіН, m=0.20 | |||
ЗіП*, к = 1 | НЗіП*, n=0.75 | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Основна і додаткова частини дистанції | ||||||
Всі Мо | Відповідно | — | Перехід спортсменів вздовж суддівських перил | — | — | — |
Всі М | Відповідно | 1 | Навантаження вірьовки при підйомі (між ПС, ТС) | — | – 4 | — |
2 | Зміна ведучого в нижньому ПС | 8 | 6 | – 1,6 | ||
Підйом спортсменів на маршруті | ||||||
М1 | ПС1 –ПС10 | 4 | вільним (чистим) лазінням (перший) | |||
5 | вільним (чистим) лазінням (другий) | |||||
6 | комбінованим лазінням (перший) | |||||
7 | комбінованим лазінням (другий) | |||||
8 | з застосуванням драбинок (перший) | |||||
9 | з застосуванням драбинок (другий) | |||||
М2 | ПС2-ПС11 | 10 | вільним (чистим) лазінням (перший) | |||
11 | вільним (чистим) лазінням (другий) | |||||
12 | комбінованим лазінням (перший) | |||||
13 | комбінованим лазінням (другий) | |||||
14 | з застосуванням драбинок (перший) | |||||
15 | з застосуванням драбинок (другий) | |||||
М3 | ПС3-ПС12 | 16 | вільним (чистим) лазінням (перший) | |||
17 | вільним (чистим) лазінням (другий) | |||||
18 | комбінованим лазінням (перший) | |||||
19 | комбінованим лазінням (другий) | |||||
М4 | ПС4 – ПС13 | 20 | вільним (чистим) лазінням (перший) | |||
21 | вільним (чистим) лазінням (другий) | |||||
22 | комбінованим лазінням (перший) | |||||
23 | комбінованим лазінням (другий) | |||||
М5 | ПС5 – ПС14 | 24 | вільним (чистим) лазінням (перший) | |||
25 | вільним (чистим) лазінням (другий) | |||||
26 | комбінованим лазінням (перший) | |||||
27 | комбінованим лазінням (другий) | |||||
Транспортування контрольного вантажу | ||||||
Всі М | Відповідно | 28 | при підйомі, траверсі на собі (за 1 рюкзак) | 9 | 6,8 | – 1,8 |
29 | витягуванням напряму по МР | 3 | 2,3 | – 0,6 | ||
30 | витягування з супроводженням по МР | 4 | 3,0 | – 0,8 | ||
31 | в підвішеному (L≤1,5м) положенні до спортсмена (за 1рюкзак) | 8 | 6,0 | – 1,6 | ||
М8 М9 | ПС12 – ПС15 ПС10-ПС15 | 32 | спуск_командними_крутопохилими_перилам_(за_весь_вантаж) | 6 | 4,5 | – 1,2 |
Спуск по вірьовці | ||||||
Всі М | Відповідно | 33 | напряму по жорстко закріпленій вірьовці | 2 | 1,5 | – 0,4 |
34 | по вірьовці з самовипуском (останнього) | 4 | 3,0 | – 0,8 | ||
М1 М4 М5 | ПС10-ПС6-ПС1 ПС13-ПС8-ПС4 ПС14-ПС9-ПС5 | 35 | з пересадкою по жорстко закріпленій вірьовці | 6 | 4,5 | – 1,2 |
36 | з пересадкою з самовипуском (останнього) | 8 | 6,0 | – 1,6 | ||
М8 М9 | ПС12 – ПС15 ПС10-ПС15 | 37 | командними крутопохилими перилами (одного спортсмена) | 10 | 7,5 | – 2,0 |
Траверс | ||||||
М6 | ПС6 – ПС8 ПС8 – ПС6 | 38 | вільним лазінням вздовж суддівських перил | |||
39 | комбінованим лазінням вздовж суддівських перил | |||||
40 | по суддівським перилам (з навантаженням перил) | |||||
М7 | ПС9 – ПС7 ПС7 – ПС9 | 41 | вільним лазінням вздовж суддівських перил | |||
42 | комбінованим лазінням вздовж суддівських перил | |||||
43 | по суддівським перилам (з навантаженням перил) | |||||
М10 | ПС8 – ПС6 ПС6 – ПС8 | 44 | траверс маятником | 14 | 10,5 | – 2,8 |
*) ЗіП – заявлені і пройдені, ЗіН – заявлені і не пройдені, НзіП – не заявлені і пройдені
МЛ – маршрутний лист, МР – методичні роз’яснення
Номінальна оцінка маршрутів підйому і траверсу буде оголошена на показі дистанції.