“Кубок Донбасса”

 

 ЗАТВЕРДЖУЮ
Заступник начальника Управління  з
питань фізичної культури та спорту  
Донецької     облдержадміністрації
___________________  В.П. Мицик
„____”_______________ 2009 року

 ЗАТВЕРДЖУЮ
Президент  Донецької  обласної
федерації  спортивного туризму

_________________    С.І. Самуся
„____”________________ 2009 року

 

ПОЛОЖЕННЯ
про відкриті обласні змагання “Кубок Донбасу” з техніки гірського туризму (сніжно-льодові дистанції)

 

1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

 

“Кубок    Донбасу”   з    техніки     гірського     туризму   на   сніжно-льодових     дистанціях проводиться   з   метою подальшого розвитку спортивного туризму в Донецькій області, як ефективного    засобу      підвищення ролі    фізичної    культури    і    спорту    у      всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя населення.   
Головні завдання “Кубка”:
–    пропаганда та популяризація спортивного туризму серед широких верств населення;
–    перевірка   та   підвищення   рівня   технічної   майстерності   спортсменів-туристів;
–    визначення найсильніших команд області з техніки гірського туризму;
–    сприяння підвищенню безпеки спортивних походів з гірського туризму.

 

2 .  ТЕРМІН  ТА  МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ

 

“Кубок Донбасу” з техніки гірського туризму на сніжно-льодових дистанціях проводиться 13-15 лютого 2009 року при наявності достатнього снігового покрову на териконі у парку Ленінського комсомолу міста Донецька біля станції дитячої залізниці «Піонерська».  Можливе перенесення змагань на  інші терміни (пізніше). Вхід до парку з проспекту Миру.

 

3. КЕРІВНИЦТВО ЗМАГАННЯМИ

 

Загальне керівництво Кубка здійснюють Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації, Обласний центр фізкультурно-оздоровчої роботи та Донецька  обласна федерація спортивного туризму (далі – Федерація).

Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на гірську комісію Федерації та головну суддівську колегію Кубка (далі – ГСК), склад якої затверджується Федерацією.

 

4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ

 

4.1.    До участі у змаганнях допускаються команди туристських клубів, навчальних закладів та інших організацій.

4.2.    У  змаганнях  беруть  участь  спортсмени:   з  кваліфікацією  не  нижче  3  розряду  з спортивного туризму; з досвідом участі у гірських походах; з досвідом  участі у змаганнях  з техніки спортивного туризму або з відповідною підготовкою.

Вік учасників – 17 років і старше (за роком народження). Допускаються до змагань учасники віком 16 років при наявності спецдопуска фіздиспансера.

4.3.    Склад делегації – до 7 осіб, у тому числі:

  • представник команди – 1 (може бути учасником);
  • основний склад команди – 4 (у т.ч. не менше 1 жінки);
  • запасні учасники – 1;
  • суддя – 1 (суддя повинен мати досвід суддівства).

4.4. Перелік необхідного спорядження: для участі у змаганнях кожен учасник повинен мати кішки, льодоруб, страхувальну систему, каску, інше особисте спеціальне спорядження відповідно до Правил. Мінімальний набір   командного спорядження:  вірьовка  основна   3 х 40 м,  4 льодобури.     

 

5. ПРОГРАМА ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

 

5.1 Змагання проводяться у відповідності до чинних Правил змагань з техніки спортивного туризму.

5.2. Змагання проводяться   на дистанціях I – II класу з двох видів програми:

  • “Сніжно-льодова” — командні змагання з гірської техніки. Дистанція проходиться зв’язками з контрольним вантажем до 20 кг на команду.
  • “Рятувальні роботи” – командні змагання.

5.3.Для облаштування дистанцій змагань команди під час проходження мандатної комісії здають до ГСК у тимчасове використання по одній основній вірьовці діаметром 10-12 мм, довжиною по 20-30 метрів, а також по два карабіни. Зазначене спорядження використовується для організації суддівської страховки і повертається командам після закінчення змагань.

5.4.Докладні умови змагань на дистанціях команди одержать на місці змагань.

5.5.Програма змагань:

13.02.09 – з 18:00 заїзд та розміщення іногородніх команд, робота мандатної комісії  (до20:30);
                 20:30 – нарада ГСК з представниками команд, жеребкування команд.
14.02.09 – 7:30 – 8:20 – продовження роботи мандатної комісії, 8:30 – показ дистанцій; робота технічної комісії; урочисте відкриття змагань;
9:30 – змагання на дистанціях; нарада ГСК с представниками команд.
15.02.09 – продовження змагань, визначення результатів, нагородження, закриття, від’їзд учасників.
    Можливе закінчення змагань14.02.

 

6. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ

 

6.1. Визначення переможців та призерів проводиться відповідно до Правил змагань з техніки спортивного туризму. Загальнокомандний результат визначається за кращою сумою місць команди на двох дистанціях змагань. Якщо сума місць однакова, перевагу має команда, яка посіла краще місце на дистанції “Рятувальні роботи”.

6.2. Команди-призери на окремих дистанціях нагороджуються дипломами Управління з питань фізичної культури та спорту   Донецької   облдержадміністрації і можливо призами спонсорів, а учасники команд і тренер – дипломами. Команда, яка посіла перше місце у загальному заліку нагороджується перехідним Кубком.

 

7. УМОВИ ПРИЙОМУ УЧАСНИКІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ

 

7.1. До участі у змаганнях допускаються команди, що мають необхідну кваліфікацію учасників та суддів, здали необхідне спорядження і пройшли мандатну комісію змагань.

7.2. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі в змаганнях відповідно   до   Правил   змагань з техніки спортивного туризму та Положення про змагання.

7.3.Відповідальність за якість и безпечне використання усього спорядження учасників несе представник команди та самі учасники.

7.4. Відповідальність за наслідки, викликані порушенням безпеки з вини учасника, несе учасник,  який допустив порушення.

7.5. Розміщення учасників проводиться в приміщеннях з опаленням. Всі члени делегації повинні мати спорядження для ночівлі та змінне взуття. Харчування забезпечується учасниками самостійно. Вартість розміщення – 20-25 грн. з людини (за 2-і ночівлі).

7.6. Витрати, пов’язані з організацією та проведенням змагань частково здійснюються за рахунок стартових ( 10 грн. з одного учасника),   протестових ( 40 грн. з команди) внесків та за ахунок залучених Федерацією коштів.

7.7. Команди підтверджують свою участь до 8 лютого 2009 р. (тел.: (050) 368-29-35 – Самуся С.І., е-mаіl: samusya [at] gmail.com).

7.8.   Витрати з участі команд у змаганнях проводяться за рахунок коштів організацій, що відряджають команди на змагання або (та) залучених коштів.

 

8. ЗАЯВКИ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ КОМАНДАМИ

 

У день заїзду команди подають до мандатної комісії такі документи:

  • – іменну заявку за встановленою формою, завірену лікарем, медичним закладом та організацією, що відряджає;
  • – спеціальний медичний допуск для учасників, яким не виповнилося 17 років;
  • – паспорти учасників команди;
  • – класифікаційні книжки спортсменів або довідки про досвід участі спортсменів у спортивних гірських походах;
  • – страхові поліси від нещасних випадків на спортивних заходах (на всіх учасників змагань, у т.ч. і на суддів від  команди) дійсні на час змагань. При відсутності страхових полісів можливе їх оформлення під час роботи мандатної комісії у представника страхової компанії на будь який термін (мiнiмальна вартiсть – 10 грн.).

 

ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ

 

 

Гірська комісія Донецької  обласної федерації  спортивного туризму