ЗАТВЕРДЖУЮ Президент Дніпропетровської обласної федерації спортивного туризму __________________ А.В. Хлистун “____” січня 2009 р. | ЗАТВЕРДЖУЮ Начальник управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації _______________ М.В. Романенко “____” січня 2009 р |
ПОГОДЖЕНО Начальник обласного управління освіти та науки ____________ В.В. Сиченко “____” січня 2009 р | ПОГОДЖЕНО Директор ДДЮЦМС __________ Н.Г. Гончар | ПОГОДЖЕНО Заст. начальник управління культури та туризму ___________ П.П. Кармазін “____” січня 2009 р |
про обласні змагання зі спортивного туризму на 2009 рік
1. Мета та завдання
Обласні змагання зі спортивного туризму проводяться з метою подальшого розвитку спортивного туризму в Дніпропетровської області як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя населення.
Головні завдання змагань:
- Пропаганда та популяризація спортивного туризму серед широких верств населення;
- Перевірка та підвищення рівня технічної та тактичної майстерності спортсменів-туристів;
- Визначення найсильніших команд Дніпропетровської області з техніки спортивного туризму та спортивних походів за видами туризму;
- Виявлення перспективного резерву для збірних команд області зі спортивного туризму;
- Сприяння підвищенню безпеки змагань та спортивних походів з видів туризму;
- Сприяння моніторингу стану розвитку спортивного туризму в Дніпропетровської області та виявлення рейтингу регіонів.
2. Терміни та місце проведення змагань
Обласні змагання зі спортивного туризму проводяться протягом 2009 року відповідно до єдиного календаря спортивних змагань Дніпропетровської області на 2009 рік у такі терміни:
Обласні змагання зі спортивного туризму проводяться протягом 2009 року відповідно до єдиного календаря спортивних змагань Дніпропетровської області на 2009 рік у такі терміни:
2.2. Чемпіонат області з гірського туризму у спеціально обладнаному спортивному залі СШ № 4, м. Вільногірськ, дистанції 3-4 кл., 5 – 8 лютого – доросла група;
2.4. Кубок області з гірського туризму “Рятівник-2009”: 16-19 квітня, м. Дніпродзержинськ, острів Зелений;
2.6. Чемпіонат області з техніки гірського туризму на Кубок ім. Юрія Співакова: 21-24 травня, Старокодакський кар’єр, м. Дніпропетровськ;
2.8. Особисто-командні обласні змагання з гірського туризму “Зв’язки-2009”: 11-13 вересня, Старокодакський кар’єр, м. Дніпропетровськ;
2.13. Кубок області з гірського туризму у закритих приміщеннях – «Кубок Дніпра», м. Вільногірськ, 19 – 22 листопада;
3. Керівництво змаганнями
Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань з техніки спортивного туризму здійснює Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Дніпропетровської облдержадміністрації.
Відповідальність за підготовку та проведення змагань покладається на Дніпропетровську обласну федерацію спортивного туризму. Безпосереднє проведення змагань здійснюють оргкомітет та головна суддівська колегія (далі-ГСК), склад яких затверджується обласною федерацією спортивного туризму та погоджується Управлiнням.
Забезпечення необхідних заходів безпеки безпосередньо покладається на ГСК.
4. Загальні умови проведення змагань
Змагання проводяться згідно з чинними Правилами проведення змагань зі спортивного туризму, затвердженими 24 травня 2008 року Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту.
У разі необхідності можуть додатково до цього Положення розроблятися Умови проведення змагань, які не повинні суперечити Правилам і повинні своєчасно повідомлятися учасникам.
Підготовка спортивних споруд та контроль за їх станом під час проведення змагань відповідно з діючими Правилами та приказом Мінсім’ямолодьспорту від 26 березня 2004 року № 1274 «О додаткових мерах по попередженню травматизму та запобіганню нещасних випадків у спортивній діяльності» покладається на головного суддю змагань.
5. Умови прийому учасників та фінансування
5.1. До участі у змаганнях допускаються команди , що успішно пройшли мандатну комісію змагань та ввели до складу суддівської колегії змагань суддів від команд в обумовленій кількості.
5.2. Розміщення учасників, як правило, проводиться у польових умовах. Команди повинні мати усе необхідне для проживання у польових умовах та самостійного приготування їжі без вогнища.
5.3. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі у змаганнях відповідно до Правил змагань зі спортивного туризму, а також Умов проведення окремих видів змагань.
5.4. Фінансування проведення змагань здійснюється згідно кошторисом, затвердженим Управлінням (за статтями затрат: КЕКВ 1133 – витрати на харчування; КЕКВ 1140 – витрати на проїзд, добові, розміщення; КЕКВ 1135 – оренда транспорту; КЕКВ 1131 – придбання медалей, грамот та канцелярські витрати; КЕКВ 1134 – придбання спортивної форми; КЕКВ 1139 – типографські витрати) та за рахунок залучених Федерацією коштів. Термін подання – до 20 числа попереднього місяця до змагань.
5.5. Витрати з участі команд у змаганнях (проїзд, добові, харчування, проживання учасників, представників та суддів від команд; прокат спорядження; страхування учасників змагань тощо) проводяться за рахунок коштів організацій, що відряджають команди на змагання або інших залучених коштів.
6. Заявка та документація, що подається командами
6.1. Попередні заявки про участь команд у змаганнях подаються у письмовій формі до президії обласної федерації не пізніше ніж за 10 діб до початку змагань за адресою: 49041, м. Дніпропетровськ, вул. Панікахі, б.99, кв. 35 (тел. 772-59-00, е-mail: trunkant@gmail.com, також sms- повідомленням по тел.8-067-630-21-44); відповідальному за проведення окремих змагань (голові видової комісії з даного виду туризму).
6.2. У день офіційного початку змагань команди подають до мандатної комісії на місці проведення змагань такі документи:
- іменну заявку за встановленою формою, завірену лікарем, медичним закладом та організацією, що відряджає;
- спецдопуск з фізкультурного диспансеру у випадках, передбачених цим Положенням;
- класифікаційні книжки спортсменів;
- страхові поліси від нещасних випадків (на всіх спортсменів) дійсні на термін змагань;
- паспорти учасників ( для військовослужбовців – військові квитки, для учнів – учнівські квитки та копія свідоцтва про народження).
6.3. Команди, що не подали попередні заявки, оплачують стартовий внесок в подвійному розмірі.
Команди, що не представили кваліфікованого суддю, оплачують неустойку у розмірі стартового внеску.
6.4. Учасниками змагань є команди СК, КФК, підприємств, організацій, вищих і середніх навчальних закладів, ДЮЦ та інші від усіх регіонів Дніпропетровської області, а також запрошених з регіонів України.
Вік учасників змагань, необхідний досвід (спортивна кваліфікація) та кількісний склад команди уточнюється в відомостях про змагання, або додатковими умовами про змагання.
7. Відомості про змагання
7.2. Чемпіонат області з гірського туризму у спеціально обладнаному спортивному залі, приуроченому до дня народження В.Абалакова
7.2.1. Учасники змагань (доросла група):
Вік учасників – 16 років та вище.
Спортивна кваліфікація учасників – не менш II дорослого розряду.
Склад команди – 8 чоловік: 4 учасника, у тому числі 1 жінка; 2 – запасних; тренер-представник, суддя III категорії.
7.2.2. Програма змагань:
05.02. Заїзд та розміщення ГСК до 10-00. Підготовка дистанцій з 12-00 до 20-00; Заїзд та розміщення команд, робота мандатной комісії до 24-00.
06.02. Ознайомлення учасників з дистанціями, проведення жеребкування з 8-00 до 9-30. Урочисте відкриття змагань з 10-00 до 10-15. Командні змагання на окремих дистанціях з 10-30 до 21-00. Нарада ГСК з представниками команд з 21-00 до 21-30
07.02. Ознайомлення учасників з дистанціями з особистого заліку, проведення жеребкування з 8-00 до 9-30. Командні та особисті змагання на окремих дистанціях з 10-30 до 21-00. Нарада ГСК з представниками команд з 21-00 до 21-30
08.02. Змагання з техніки з особистого заліку з 8-30 до 12-00. Підведення підсумків змагань з 12-00 до 13-00. Урочисте закриття змагань та нагородження переможців з 13-00 до 13-30. Від’їзд команд з 13-30 до 15-00
7.2.3. Дистанції змагань:
Змагання проводяться на дистанціях IIІ-IV класу:
- “Зв’язки” – довжина до 100 м;
- “Рятувальні роботи” – довжина до 80 м;
Дистанції передбачають етапи вільного лазання, підйом та спуск по крутопохилій переправі, підйом з тріщині учасника засобами: нога-нога,грудь-нога, по дробинам, самопідйом; в‘язання носилок та підйом умовно потерпілого.
7.2.4. Спорядження:
- особисте:
- страховочна система з блокуванням мотузкою діаметром не менш 10 мм та 2 вусами для самострахування – 1шт.;
- карабін з муфтой – 9 шт.;
- каска захисна – 1шт.;
- рукавиці брезентові – 1 пара;
- рюкзак для контрольного вантажу – 1 шт.
- командне:
- мотузка діаметром не менш 10 мм та довжиною від 30 до 40м – 4 шт.;
- комплект для в‘язання носилок, альпіністські дробини, подовжувачі та інше допоміжне спорядження
Спорядження, застосовуване для проходження дистанції, повинне бути допущене з дозволу ГСК( зам. головного судді по безпеки).
7.2.5. Визначення результатів та нагородження:
- на окремих дистанціях місце команди визначається найменшим часом подолання перешкод з урахуванням штрафних балів за порушення відповідно Правил змагань; перше місце присуджується команді з найменшим сумарним часом.
- загальне місце визначається сумою місць зайнятих командою на окремих дистанціях; перше місце присуджується команді з найменшою сумою місць. При рівності балів – перевага віддається команді, яка має кращий результат на дистанції “Рятувальні роботи”.
- Команди, які зайняли призові місця на окремих дистанціях, нагороджуються грамотами. Команди, які зайняли призові місця в загальному заліку, нагороджуються дипломами, а учасники грамотами та медалями.
7.2.6. Додаткова інформація:
- Стартовий внесок від команди – 10 грн. з одного учасника команди виступаючого на дистанціях.
- проїзд учасників до місця змагань мікроавтобусом або електропотягом від ст.Дніпропетровськ до ст.. Вільногірськ, далі пішки до спортивного залу СШ № 4.
- Розміщення учасників у гуртожитку. Попередня вартість проживання 15 грн. за 1 добу з кожної людини (після подачі попередньої заявки від команди буде уточнюватися).
- За попереднім замовленням може бути забезпечене харчування з продуктів переданих представником до кухні;
- Адреса для подання попередніх заявок та отримання інформації по умовам: Хлистун Антон – 49041, м. Дніпропетровськ, вул. Панікахі, б.99, кв. 35 (тел. 772-59-00, е-mail: trunkant@gmail.com, також sms- повідомленням по тел.8-067-630-21-44) та Олександр Біловол (bilovol@ukr.net), 8-050-340-02-87.
7.4. Кубок області з гірського туризму “Рятівник-2009”:
7.4.1. Мета та завдання:
- Визначення найсильніших команд області з техніки проведення рятувальних робіт;
- Розвиток і пропаганда спортивного туризму, як здорового способу життя;
- Підвищення технічної, тактичної і професійної майстерності по техніці рятувальних робіт на туристських маршрутах і цивільних об’єктах.
- Популяризації спортивного туризму, активного безпечного відпочинку і пошуково-рятувальних служб.
7.4.2. Учасники змагань:
Вік учасників – 16 років та вище.
Спортивна кваліфікація учасників – не менш II дорослого розряду.
Склад команди – 8 чоловік: 4 учасника, у тому числі 1 жінка; 2 – запасних; тренер-представник, суддя III категорії.
7.4.3. Програма змагань:
16.04. Заїзд та розміщення ГСК до 10-00. Підготовка дистанцій з 12-00 до 20-00; Заїзд та розміщення команд, робота мандатной комісії до 24-00.
17.04. Заїзд та розміщення команд, робота мандатной комісії до 12-00.
Ознайомлення учасників з дистанціями, проведення жеребкування з 12-00 до 12-30. Урочисте відкриття змагань з 13-00 до 13-30. Командні змагання на окремих дистанціях з 13-30 до 21-00. Нарада ГСК з представниками команд з 21-00 до 21-30
18.04. Продовження змагань з 9-00 до 17-00. Нарада ГСК з представниками команд з 18-00 до 19-30. Підведення підсумків змагань з 19-30 до 21-00.
19.04. Продовження змагань з 9-00 до 12-00. Нарада ГСК з представниками команд з 12-00 до 12-30. Підведення підсумків змагань з 12-30 до 13-00. Урочисте закриття змагань та нагородження переможців з 13-00 до 13-30. Прибирання місць розташування з 14-00 до 15-30. Від’їзд команд з 15-30 до 17-00
7.4.4. Дистанція змагань:
Складається з 8-10 етапів виконання рятувальних технічних прийомів:
- подолання скельного схилу та під’йом «умовно потерпілого» по наклонним перилам;
- транспортування «умовно потерпілого» по горизонтальній полиці;
- спуск «умовно потерпілого» з супроводжующим та виконаня технічного прийому: нарощуванням верівки;
- подолання водної перешкоди на плавзасобі з виконанням рятувальних робіт;
- в’язка носилок з жердин;
- транспортування «умовно потерпілого» на носилках з жердин крізь лісовий масив по стежині;
- наведення переправи за допомогою бревна (довжина 4-5 м) та перехід по ньому;
- подолання з «умовно потерпілим» ділянки водної перешкоди за допомогою жердин по П-образним опорам;
- наведення та зняття навісної переправи крізь річку и переправа «умовно потерпілого»;
- перенос «умовно потерпілого» за допомогою підручних засобів;
- та інші рятувальні прийоми доведенні ГСК при показі дистанцій та роз’яснені умов змагань.
Кількість етапів, порядок проходження та додаткові умови будуть затверджені у день заїзду команд і доведені представникам після проходження мандатної комісії.
7.4.5. Спорядження:
Команди, що беруть участь в змаганнях, повинні мати спорядження в кількості
не більш:
командне – | мотузок основний Æ10мм 40м | – 4 шт. |
| карабіни з муфтами | – 12 шт. |
| молоток скельний | – 2 шт. |
| крюки скельні | – 6 шт. |
| заставні елементи | – 1 компл. |
| комплект для в’язки носилок | – 1 компл. |
| льодоруб | – 2 шт. |
| аптечка медична стандартна | – 1 шт. |
|
|
|
особисте – | страхувальна система (пояс+беседка) | – 1 шт. |
(на кожного | самостраховка (Æ10мм, не більше 1,5м) | – 2 шт. |
учасника | репшнур | – 5 м |
і суддю від | карабіни з муфтами | – 5 шт. |
команди) | рукавиці страхувальні | – 1 пара |
| каска з номером ззаду і з боків | – 1 шт. |
| черевики “вибрам” | – 1 пара |
| рюкзак для контрольного вантажу | – 1 шт. |
| накидка від дощу | – 1 шт. |
| бинт стерильний (5 м) | – 2 уп. |
Спорядження, застосовуване для проходження дистанції, повинне бути допущене з дозволу ГСК (заст. головного судді з безпеки).
7.4.6. Визначення результатів та нагородження:
Переможці визначаються по кращому часу проходження дистанції з додатковими штрафними балами.
При рівному результаті, у двох або більш команд, перевага віддається команді, що має меншу суму штрафних балів. Команди, що не уклалися в контрольний і допустимий час, займають місця після команд, що уклалися в контрольний час. Місце цих команд визначається по кількості пройдених етапів.
Команди-переможниці нагороджуються дипломами Федерації спортивного туризму Дніпропетровської області. Команда, що зайняла перше місце серед дорослих, нагороджується перехідним кубком. Учасники команд призерів нагороджуються дипломами і грамотами.
7.4.7. Додаткова інформація:
- Місце проведення: Дніпродзержинськ, міст через р. Дніпро (1-й мостовий перехід від правого берега), острів Зелений (проїзд від ж/д. вокзалу маршрутним таксі № 4, 30 до зупинки Річпорт, або острів Зелений).
- Стартовий внесок – 40 грн. (10 грн. з одного учасника). Для команд, що подали заявки після вище вказаного часу – 80 грн.
- Розміщення команд в наметах. Приготування їжі на багатті. Командам необхідно мати посуд, запас продуктів для живлення, пакети для збору відходів і сміття;
- Адреса для подання попередніх заявок та отримання інформації по умовам: Хлистун Антон – 49041, м. Дніпропетровськ, вул. Панікахі, б.99, кв. 35 (тел. 772-59-00, е-mail: trunkant@gmail.com, також sms- повідомленням по тел.8-067-630-21-44) та Олександр Біловол (bilovol@ukr.net), 8-050-340-02-87.
7.6. Чемпіонат області з гірського туризму на Кубок ім. Юрія Співакова
7.6.1. Мета та завдання:
- Підвищення технічної і тактичної майстерності гірських туристів, а також популяризації гірського туризму серед молоді.
- Задачами змагань є перевірка тактичної, технічної і фізичної підготовки гірських туристів до походів, а також визначення найсильніших команд області.
7.6.2. Учасники змагань:
Склад команди – 10 чоловік: 6 учасників, 2 запасних, 1 суддя, 1 тренер-представник команди.До участі в змаганнях допускаються туристи не молодше 16 років і мають досвід участі:
– IV класс- в спортивних туристських походах не нижче III к/с або в змаганнях по ТГТ не нижче за III клас.
– III клас – в спортивних туристських походах не нижче II к/с або в змаганнях по ТГТ не нижче за II клас.
Суддя від команди повинен мати кваліфікацію не нижче судді по спорту.
7.6.3. Програма змагань:
21 травня – 9-00 – 17-00 Підготовка суддівської документації, умов проведення змагань, умов проходження дистанцій.
17-00 – 21-00 Семінар суддів
22 травня – 9-00 – 17-00 Підготовка дистанцій “Гірські перешкоди”, “Рятувальні технічні прийоми”. Очищення скельного масиву від каміння, набивання крюків, провішування вірьовок, маркіровка трас, організація табору для прийому учасників змагань
17-00 – 21-00 Установчий семінар суддів
до 21-00 Заїзд і розміщення команд
17-00 – 21-30 Робота мандатної комісії
21-30 – 22-00 Нарада ГСК з представниками команд
23 травня 8-00 – 9-00 Ознайомлення команд з дистанціями
9-00 – 10-00 Підготовка заявок по тактиці
10-00 – 10-30 Відкриття змагань
11-00 – 20-00 Змагання на дистанціях
21-00 – 21-30 Нарада ГСК з представниками команд
24 травня 8-00 – 14-00 Змагання на дистанціях
14-00 – 15-00 Підведення підсумків змагань
15-00 – 15-30 Закриття змагань
7.6.4. Дистанції змагань:
Змагання проводяться на дистанціях IV та III класів та включають:
1. Подолання скельної ділянки по заданому маршруту з контрольним вантажем.
2. Виконання технічних прийомів рятувальних робіт на складному скельному рельєфі (підйом, транспортування, спуск потерпілого, в’язка носилок, транспортування по самостійно організованій навісній переправі і т.п.) з елементами надання долікарської допомоги.
7.6.5. Спорядження:
Команди, що беруть участь в змаганнях, повинні мати спорядження в кількості
не більш:
командне – | мотузок основний Æ10мм 40м | – 5 шт. |
| карабіни з муфтами | – 12 шт. |
| молоток скельний | – 2 шт. |
| крюки скельні | – 6 шт. |
| заставні елементи | – 1 компл. |
| комплект для в’язки носилок | – 1 компл. |
| льодоруб | – 2 шт. |
| аптечка медична стандартна | – 1 шт. |
| подовживач з карабинами (станд) | – 10 шт. |
особисте – | страхувальна система (пояс+беседка) | – 1 шт. |
(на кожного | самостраховка (Æ10мм, не більше 1,5м), 2 вуса | – 1 шт. |
учасника | репшнур | – 5 м |
і суддю від | карабіни з муфтами | – 3 шт. |
команди) | рукавиці страхувальні | – 1 пара |
| каска з номером сзаду та з боків | – 1 шт. |
| черевики “вибрам” | – 1 пара |
| рюкзак для контрольного вантажу | – 1 шт. |
| накидка від дощу | – 1 шт. |
| бинт стерильний (5 м) | – 1 уп. |
Спорядження, застосовуване для проходження дистанції, повинне бути допущене з дозволу ГСК( заст. головного судді по безпеки).
Додаткове і нестандартне спорядження може бути застосовано тільки з дозволу ГСК.
7.6.6. Визначення результатів та нагородження:
Результати команди на кожній дистанції визначаються по сумі балів за час, що затрачує на проходження дистанції, і штрафних балів за порушення техніки і тактики. Виграє команда, що набрала якнайменшу суму балів. У разі рівності суми балів перевага віддається команді, що має меншу кількість штрафних балів, а у разі рівності штрафних балів – стартуючої раніше.
Місце команди в общекомандном заліку в кожному класі визначається сумою місць на окремих дистанціях. Виграє команда, що набрала якнайменшу суму місць. У разі рівності суми місць виграє команда, що зайняла краще місце на пріоритетній дистанції, а у разі повної рівності – має меншу кількість штрафних балів. Пріоритетна дистанція буде визначена до початку змагань.
В общекомандном заліку беруть участь команди, що отримали залік на всіх дистанціях.
Краща команда Дніпропетровської області в змаганнях IV класу нагороджується перехідним Кубком імені “Юрія Співакова” та дипломом, а її учасники команди нагороджуються грамотами та коштовними призами.
Команди що зайняли 2 та 3 місця в общекомандном заліку в змаганнях IV класу, нагороджуються дипломами, а її учасники команди нагороджуються грамотами.
Команди, призові місця, що зайняли, на окремих дистанціях, нагороджуються грамотами.
7.6.7. Додаткова інформація:
- Команди розміщуються в польових умовах і повинні мати все необхідне бівуачне спорядження для мешкання учасників і приготування їжі на примусах і т.п. (дрова відсутні);
- Проїзд до місця змагань автобусом № 60 від ж/д вокзалу до аеропорту, потім автобусом № 16 до кінцевої зупинки, далі спуск до р. Дніпро до затопленого кар’єру.
- Судді від команд повинні прибути на семінар суддів в турклуб “Метеор” 21 травня в 18-00, а на настановний семінар до 17-00 години 21травня 2009 р.
- На змаганнях установлений стартовий внесок у розмірі 60 грн від команди;
- Адреса для подання попередніх заявок та отримання інформації по умовам: Хлистун Антон – 49041, м. Дніпропетровськ, вул. Панікахі, б.99, кв. 35 (тел. 772-59-00, е-mail: trunkant@gmail.com, також sms- повідомленням по тел.8-067-630-21-44) та Олександр Біловол (bilovol@ukr.net), 8-050-340-02-87.
7.8. Особиста-командна першість області з гірського туризму “Зв‘язки-2009″
7.8.1. Мета та завдання:
- Перевірка тактичної, технічної і фізичної підготовки гірських туристів до походів;
- Визначення найсильніших спортсменів та команд області;
- Підвищення технічної і тактичної майстерності гірських туристів, а також популяризації гірського туризму серед молоді.
7.8.2. Учасники змагань:
Вік учасників – 16 років та вище.
Спортивна кваліфікація учасників – не менш II дорослого розряду.
Склад команди – 8 чоловік: 4 учасника, у тому числі 1 жінка; 2 – запасних; тренер-представник, суддя III категорії.
7.8.3. Програма змагань:
10.09. Заїзд та розміщення ГСК до 10-00. Підготовка дистанцій з 12-00 до 20-00; Заїзд та розміщення команд, робота мандатной комісії до 24-00.
11.09. Ознайомлення учасників з дистанціями, проведення жеребкування з 8-00 до 9-30. Урочисте відкриття змагань з 10-00 до 10-15. Командні змагання на окремих дистанціях з 10-30 до 19-00. Нарада ГСК з представниками команд з 20-00 до 21-00
12.09. Командні та особисті змагання на окремих дистанціях з 10-30 до 19-00. Нарада ГСК з представниками команд з 20-00 до 21-00
13.09. Змагання з техніки з особистого заліку з 8-30 до 12-00. Підведення підсумків змагань з 12-00 до 13-00. Урочисте закриття змагань та нагородження переможців з 13-00 до 13-30. Від’їзд команд з 13-30 до 15-00
7.8.4. Дистанції змагань:
Змагання проводяться на дистанції II та III класу:
- “Гірські перешкоди” – довжина до 100 м;
Дистанції передбачають проходження в зв’язках етапів вільного лазання , підйом та спуск по крутопохилій переправі, підйом з тріщині учасника засобами: нога-нога,грудь-нога, по дробинам, самопідйом; в‘язання носилок та підйом умовно потерпілого.
7.8.5. Спорядження:
- особисте:
- страховочна система з блокуванням мотузкою діаметром не менш 10 мм та 2 вусами для самострахування – 1шт.;
- карабін з муфтой – 9 шт.;
- каска захисна – 1шт.;
- рукавиці брезентові – 1 пара;
- рюкзак для контрольного вантажу – 1 шт.
- командне:
- мотузка діаметром не менш 10 мм та довжиною від 30 до 40м – 4 шт.;
- комплект для в‘язання носилок, альпіністські дробини, подовжувачі та інше допоміжне спорядження
Спорядження, застосовуване для проходження дистанції, повинне бути допущене з дозволу ГСК( зам. головного судді по безпеки).
7.8.6. Визначення результатів та нагородження:
- на дистанції місце окремої зв’язки та команди взагалі визначається найменшим часом подолання перешкод з урахуванням штрафних балів за порушення відповідно Правил змагань; перше місце присуджується команді з найменшим сумарним часом.
- загальне місце визначається сумою місць зайнятих командою на окремих дистанціях; перше місце присуджується команді з найменшою сумою місць.
- команди, які зайняли призові місця на окремих дистанціях, нагороджуються грамотами. Команди, які зайняли призові місця в загальному заліку, нагороджуються дипломами, а учасники грамотами та медалями;
- учасники, які зайняли призові місця в особистому заліку, нагороджуються коштовними призами.
7.8.7. Додаткова інформація:
- Команди розміщуються в польових умовах і повинні мати все необхідне бівуачне спорядження для мешкання учасників і приготування їжі на примусах і т.і. (дрова відсутні);
- Проїзд до місця змагань автобусом № 60 від ж/д вокзалу до аеропорту, потім автобусом № 16 до кінцевої зупинки, далі спуск до р. Дніпро до затопленого кар’єру;
- На змаганнях установлений стартовий внесок у розмірі 10 грн від кожного учасника команди;
- Адреса для подання попередніх заявок та отримання інформації по умовам: Хлистун Антон – 49041, м. Дніпропетровськ, вул. Панікахі, б.99, кв. 35 (тел. 772-59-00, е-mail: trunkant@gmail.com, також sms- повідомленням по тел.8-067-630-21-44) та Олександр Біловол (bilovol@ukr.net), 8-050-340-02-87.
7.13. Кубок області з гірського туризму у закритих приміщеннях – «Кубок Дніпра»
7.13.1. Учасники змагань (доросла група):
Вік учасників – 16 років та вище.
Спортивна кваліфікація учасників – не менш II дорослого розряду.
Склад команди – 8 чоловік: 4 учасника, у тому числі 1 жінка; 2 – запасних; тренер-представник, суддя III категорії.
7.13.2. Програма змагань:
19.11. Заїзд та розміщення ГСК до 10-00. Підготовка дистанцій з 12-00 до 20-00; Заїзд та розміщення команд, робота мандатной комісії до 24-00.
20.11. Ознайомлення учасників з дистанціями, проведення жеребкування з 8-00 до 9-30. Урочисте відкриття змагань з 10-00 до 10-15. Командні змагання на окремих дистанціях з 10-30 до 21-00. Нарада ГСК з представниками команд
з 21-00 до 21-30
21.11. Ознайомлення учасників з дистанціями з особистого заліку, проведення жеребкування з 8-00 до 9-30. Командні та особисті змагання на окремих дистанціях з 10-30 до 21-00. Нарада ГСК з представниками команд
з 21-00 до 21-30
22.11. Змагання з техніки з особистого заліку з 8-30 до 12-00. Підведення підсумків змагань з 12-00 до 13-00. Урочисте закриття змагань та нагородження переможців з 13-00 до 13-30. Від’їзд команд з 13-30 до 15-00
7.13.3. Особисті змагання з виду «Гірські перешкоди» проводятся на дистанціях III и IV класу в три этапа (чверть-, пів- та фінал) з роздільним заліком для чоловіків та жінок, які включають технічні прийоми:
- подйом на жумарах по вертикальним перилам;
- подолання горизонтальної переправи;
- подйом по крутопохилої переправі зі самонаведенням та зняттям;
- подйом по шлямбурної дорожці;
- вільне та комбійоване лазання на стенді зі штучними зачіпками;
- соло-подйом спосібом «Човнок (Качелі)» та/або «Дубль»;
- траверс навісання на дробинках з організацією ПСП (пунктів страховки проміжних) за допомогою закладок та/або удовж шлямбурної доріжці;
- різноманітні варіанти спуску по веревці (напряму, косой спуск, крізь рантклюфт та інше).
7.13.4. Змагання зв’язок з виду «Гірські перешкоди» з элементами виду «Рятувальні технічні прийоми» проводяться на дистанціях III классу, які включають наступні технічні прийоми:
- вільне та комбіноване лазання на стенді зі штучними зачіпками;
- подйом по шлямбурній дорожці;
- подйом та спуск по крутопохилій переправі з наведенням та зняттям;
- подйом на жумарах по вертикальним перилам;
- різноманітні варіанти транспортування контрольного вантажу;
- «самовилаз» участника з тріщини;
- спуск «умовно потерпілого» з супроводжуючим та подйом;
різноманітні варіанти спуску по веревці (напряму, косой спуск, крізь рантклюфт та інше).
7.13.5. Визначення результатів та нагородження:
- на дистанції місце окремої зв’язки та команди взагалі визначається найменшим часом подолання перешкод з урахуванням штрафних балів за порушення відповідно Правил змагань; перше місце присуджується команді з найменшим сумарним часом.
- загальне місце визначається сумою місць зайнятих командою на окремих дистанціях; перше місце присуджується команді з найменшою сумою місць.
- команди, які зайняли призові місця на окремих дистанціях, нагороджуються грамотами. Команди, які зайняли призові місця в загальному заліку, нагороджуються дипломами, а учасники грамотами та медалями;
- учасники, які зайняли призові місця в особистому заліку, нагороджуються коштовними призами.
7.13.6. Додаткова інформація:
- Стартовий внесок від команди – 10 грн. з одного учасника команди виступаючого на дистанціях.
- проїзд учасників до місця змагань мікроавтобусом або електропотягом від ст.Дніпропетровськ до ст. Вільногірськ, далі пішки до спортивного залу СШ № 4.
- Розміщення учасників у гуртожитку. Попередня вартість проживання 15 грн. за 1 добу з кожної людини (після подачі попередньої заявки від команди буде уточнюватися).
- За попереднім замовленням може бути забезпечене харчування з продуктів переданих представником до кухні;
- Адреса для подання попередніх заявок та отримання інформації по умовам: Хлистун Антон – 49041, м. Дніпропетровськ, вул. Панікахі, б.99, кв. 35 (тел. 772-59-00, е-mail: trunkant@gmail.com, також sms- повідомленням по тел.8-067-630-21-44) та Олександр Біловол (bilovol@ukr.net), 8-050-340-02-87.
Дане положення є офіційним викликом на змагання!