Федерація спортивного туризму України
Гірська комісія ФСТУ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
для учасників змагань
«Кубок України зі спортивного туризму –
гірський туризм, у приміщенні»
Мета цього листа – інформувати тренерів і представників команд, які бажають взяти участь в змаганнях, про окремі уточнення.
1.Програма змагань відповідно до Регламенту включає:
– командні змагання з виду «Гірські перешкоди»;
– командні змагання з виду «Рятувальні технічні прийоми».
2. Змагання з виду «Гірські перешкоди» проводяться в Спортивному комплексі Кременчуцького національного університету (вул. Маяковського, 2А). Змагання з виду «Рятувальні технічні прийоми» будуть проходити в спортивному залі СЗШ № 26 (Грозненський провулок, 4).
3. Склад команди – до 7 осіб, в тому числі, основний склад – 4 спортсмена (не менше однієї особи протилежної статі), запасні – до 2 осіб, 1 тренер-представник (може бути учасником).
4. Іменна заявка на участь у змаганнях:
4.1. Повинна бути встановленої форми (див. Зразок) і завірена печаткою і підписом керівника обласного управління (департаменту) з фізичної культури і спорту.
4.2. Повинна містити медичний допуск кожного учасника, підтверджений підписом лікаря, і бути завірена печаткою спортивного диспансеру.
Крім того, має бути зазначена загальна кількість допущених учасників, також завірена підписом лікаря і печаткою диспансеру.
5. Договір страхування повинен передбачати участь у спортивних змаганнях і бути дійсним на час змагань та час перебування в дорозі.
6. Порядок проведення змагань:
11 листопада 2016 р.
08-00 – 18.00 – заїзд та розміщення учасників змагань.
14-00 – 18-00 – робота мандатної комісії.
19-00 – 20-00 – показ дистанцій.
20-30 – 21-00 – урочисте відкриття змагань.
21-30 – 22-30 – нарада ГСК з представниками команд, жеребкування.
12 листопада 2016 р.
07-00 – 22-00 – проведення змагань.
22-30 – 23-00 – нарада ГСК з представниками.
13 листопада 2016 р.
07-00 – 11.00 – завершення проведення змагань.
11-00 – 13-00 – підведення підсумків змагань.
13-00 – 13-30 – засідання ГСК з представниками команд.
13-30 – 14-00 – нагородження переможців та призерів, урочисте закриття змагань, роз’їзд учасників.
7. Перед проходженням мандатної комісії команди в обов’язковому порядку здають до ГСК:
7.1. По одній вірьовці довжиною не менше 30 м (діаметром 10 мм) і три карабіни в тимчасове користування для організації суддівських страховок.
7.2. Стартовий внесок – в розмірі 20.00 грн. з одного учасника команди.
7.3. Екологічний внесок (для команд, які розміщуються в гуртожитках університету) в розмірі 40 грн, який повертається командам перед від’їздом в повному обсязі при відсутності претензій по чистоті місця проживання з боку обслуговуючого персоналу гуртожитку та комендантської служби.
7.4. Команди, які не виконали вимоги пп. 7.1–7.3 до проходження мандатної комісії не допускаються.
8. Протести приймаються під заставу в розмірі стартового внеску команди (п. 7.2) і не повертаються в разі відхилення протесту.
9. Для перебування в спортивних залах кожен учасник повинен мати змінне взуття.
10. Інші умови участі в змаганнях – згідно Регламенту.
11. Додаткова інформація:
11.1. Вартість проживання в гуртожитку (без комплекту постільних речей) до 25.00 грн за добу з людини.
11.2. У зв’язку обмеженою кількістю місць у гуртожитках, рекомендуємо самостійно вирішити проблему розміщення (оренда квартир подобово на сайті https://www.olx.ua/nedvizhimost/arenda-kvartir/kvartiry-posutochno/kremenchug/?page=2
11.2. Харчування учасники організують самостійно. Можна скористатися буфетом або кафе.
11.3. Вартість переїзду в один кінець між місцями проведення змагань (близько 20 хв.) тролейбусом – 1,5 грн. з однієї людини, маршруткою – від 2 до 4 грн. з людини.
11.4. Проїзд від залізничного і авто- вокзалів до місця розміщення учасників змагань (гуртожитки Університету) тролейбусом або маршруткою до зупинки «ДК КРАЗ».
11.5. Контактний телефон з проведення змагань: 095-421-04-05 або e-mail tryte@ukr.net – Дябло Тетяна Георгіївна.
Оргкомітет
Схема розташування гуртожитків та спортивного комплексу