Положение о зимнем Кубке Донбасса 2011 г.

 

УЗГОДЖУЮ

Президент  Донецької  обласної

федерації  спортивного туризму

_________________    С.І. Самуся

„____”________________ 2011 року

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник начальника Управління  з

питань фізичної культури та спорту

Донецької     облдержадміністрації

__________________В.П.Мицик

„____”_______________ 2011 року

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відкриті обласні змагання “Кубок Донбасу” з гірського спортивного туризму

(сніжно-льодові дистанції)

1. МЕТА І ЗАДАЧІ

“Кубок    Донбасу”  з  гірського     туризму   на   сніжно-льодових     дистанціях проводиться   з   метою подальшого розвитку спортивного туризму в області та в Україні, як ефективного    засобу      підвищення ролі    фізичної    культури    і    спорту    у      всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя населення.

Головні завдання Кубка:

–    пропаганда та популяризація спортивного туризму серед широких верств населення;

–    перевірка   та   підвищення   рівня   технічної   майстерності   спортсменів-туристів;

–    визначення найсильніших команд області з гірського туризму;

–    сприяння підвищенню безпеки спортивних походів з гірського туризму.

 

2 . ТЕРМІНИ І МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

“Кубок Донбасу” з гірського туризму на сніжно-льодових дистанціях проводиться 21-23 січня 2011 року при наявності достатнього снігового покрову на териконі у парку культури та відпочинку Київського району міста Донецька біля станції дитячої залізниці «Піонерська».  Можливе перенесення змагань на  інші терміни (пізніше). Вхід до парку з проспекту Миру.

 

3. КЕРІВНИЦТВО ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ

3.1. Загальне керівництво підготовкою і проведенням змагань здійснюють Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації, Обласний центр фізкультурно-оздоровчої роботи та Донецька обласна федерація спортивного туризму (далі  – Федерація).

3.2. Безпосереднє проведення змагань покладається на головну суддівську колегію (далі – ГСК). Головний суддя змагань – Самуся С.І.; заступник головного судді – Костогриз О.М; головний секретар – Телюкова С.М.

3.3. Відповідальність за дотримання правил безпеки під час проведення змагань, відповідно до  чинних Правил змагань зі спортивного туризму (далі – Правила), затверджених Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту 24.04.2008 року, покладається на головного суддю.

 

4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ

4.1.      До участі у змаганнях допускаються команди туристських клубів, навчальних закладів та інших організацій а також команди, сформовані окремими громадянами. Кількість команд від організацій не обмежується.

4.2.      У  змаганнях  беруть  участь  спортсмени:   з  кваліфікацією  не  нижче  3  розряду  зі спортивного туризму; з досвідом участі у гірських походах;   з досвідом  участі у змаганнях  зі спортивного туризму або з відповідною підготовкою.

Кваліфікація учасників змагань повинна бути не нижче вимог, передбачених Правилами.

4.3.  Вік учасників – 16 років і старше (за роком народження). Допускаються до змагань учасники віком 15 років при наявності спецдопуска фіздиспансера.

 

5. УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

5.1. Змагання проводяться відповідно до  чинних Правил.

5.2. Відповідальність за якість і безпечне використання командного та особистого спорядження учасників несе представник команди або самі учасники.

5.3. Відповідальність за підготовку учасників команд вимогам, необхідним для безпечного подолання відповідних дистанцій, несуть представники команд.

5.4. Змагання проводяться   на дистанціях I – II класу з двох видів програми:

  • “Гірські перешкоди з елементами рятувальних робот” — командні змагання з гірської техніки.
  • “Рятувальні технічні прийоми ” – командні змагання.

5.5. Докладні умови змагань на дистанціях команди одержать на місці змагань.

Склад делегації – до 7 осіб, у тому числі:

•   представник команди – 1 (може бути учасником);

•   основний склад команди – 4 (у т.ч. не менше однієї особи протилежної статі);

•   запасні учасники – 1;

•   суддя – 1 (суддя повинен мати досвід суддівства).

 

6. ПРОГРАММА ЗМАГАНЬ

6.1. 1 день – Заїзд учасників змагань. Робота мандатної комісії до 20-00. Нарада ГСК з представниками команд, жеребкування.

2 день – Показ дистанцій і роз’яснення Умов. Відкриття змагань. Змагання на дистанціях відповідно до порядку, встановленому ГСК.

3 день – Закінчення змагань, підведення підсумків, нагородження переможців, урочисте закриття змагань, від’їзд учасників.

Можливе закінчення змагань 22.01.2011.

6.2. Додаткова інформація надається:  тел.: (050) 368-29-35 – Самуся С.І., е-mаіl: samusya @ gmail.com

 

7. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ

6.1. Визначення переможців та призерів проводиться відповідно до Правил змагань зі спортивного туризму. Загальнокомандний результат визначається за кращою сумою місць команди на двох дистанціях змагань. Якщо сума місць однакова, перевагу має команда, яка посіла краще місце на дистанції ” Рятувальні технічні прийоми “.

6.2. Команди-призери на окремих дистанціях і учасники, що посіли І – ІІІ місця в кожному виді програми нагороджуються дипломами Донецької обласної федерації спортивного туризму. Команда, яка посіла перше місце у загальному заліку нагороджується перехідним Кубком.

 

8. УМОВИ ПРИЙОМУ УЧАСНИКІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ

7.1.  До участі у змаганнях допускаються команди, що мають необхідну кваліфікацію учасників та суддів і пройшли мандатну комісію змагань.

7.2.  Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі в змаганнях відповідно   до   Правил та Положення про змагання, у т.ч. єдину спортивну форму для участі в урочистому відкритті та закритті змагань, а також у змаганнях на дистанціях.

7.3.  Перелік необхідного спорядження: для участі у змаганнях: кожен учасник повинен мати кішки, льодоруб, страховочну систему, каску. Мінімальний набір  командного спорядження:  вірьовка  основна –  3 х 40 м та інше особисте спеціальне спорядження відповідно до Правил.

7.4.  Витрати на відряджання учасників і тренерів-представників (страхування спортсменів, проїзд в обидва кінці, харчування, добові) відносяться за рахунок коштів  організації, що відряджає команду, або учасників команди.

7.5.            Розміщення учасників проводиться в приміщеннях з опаленням. Всі члени делегації повинні   мати   спорядження   для   ночівлі   та   змінне   взуття.   Харчування   забезпечується учасниками самостійно. Вартість розміщення – 30-40 грн. з людини (за 2-і ночівлі).

7.6.    Витрати, пов’язані з організацією та проведенням змагань частково здійснюються за рахунок стартових (10 грн. з одного учасника),   протестових ( 40 грн. з команди) внесків та за рахунок залучених Федерацією коштів.

 

9. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ СПОРТИВНИХ СПОРУД

Підготовка спортивних споруд  і контроль за їх станом під час проведення змагань, покладається на їх власників.

 

10. МЕДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗМАГАНЬ

На змаганнях під час їх проведення повинен бути присутній лікар, готовий до надання першої медичної допомоги.

 

11. ПОРЯДОК ТА ТЕРМІН ПОДАННЯ ЗАЯВОК

11.1. Попередні заявки подаються не пізніше, ніж за тиждень до початку змагань (до 15 січня 2011 року) на електронну адресу: donofst@ukr.net

11.2. Іменна заявка на участь у змаганнях по установленій формі (додається) повинна бути завірена: підписом лікаря та печаткою медичної установи, а також підписом керівника і печаткою  організації, що відряджає команду, і подається в Мандатну комісію в день заїзду команд. Учасники повинні мати з собою документи, які засвідчують особистість із датою народження і підтверджують спортивну або суддівську кваліфікацію, а також страхові поліси від нещасних випадків, дійсні на час проведення змагань і перебування в дорозі. Телефон для довідок: 050-368-29-35 – Самуся С.І.

 

ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ