Положення про відкриті змагання з гірського туризму “Кубок пам’яті”

“ЗАТВЕРДЖЕНО”
Президією ЛМГО “Федерація
спортивного туризму”
Президент  _________   Т. Блистів 
«____»  серпня 2009 р.

“ЗАТВЕРДЖУЮ”
Начальник відділу ФК і С
Львівської міської ради
__________ О .Пазичук
«___»  серпня 2009 р.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відкриті змагання з гірського туризму

“КУБОК  ПАМ’ЯТІ”

 

1. Мета та завдання

 

Змагання “КУБОК ПАМ’ЯТІ” присвячуються пам’яті туристів, які трагічно загинули  на гірських маршрутах Кавказу, Паміру і Тянь-Шаню.

Завдання змагань:

  • перевірка та підвищення рівня технічної і тактичної майстерності спортсменів;
  • сприяння підвищенню безпеки спортивних походів, сходжень і змагань;
  • популяризації спортивного гірського туризму серед студентської молоді м. Львова.

 

2. Термін та місце проведення

Змагання проводяться 4-6 вересня 2009 року на “Чатових скелях” поблизу м. Львів. Проїзд  від головного з\н вокзалу, маршрутними таксі №№ 75, 68,  36 до зупинки “Винниківське озеро” і далі вліво за маркуванням , або від приміського вокзалу маршрутними таксі №№ 217,117 до каплички в с. Лисиничі, по дорозі до школи далі вверх під скелі.

 

3.  Керівництво змаганнями

Загальне керівництво підготовкою та проведенням  змагань здійснюють Відділ ФК і С Львівської міської ради та Львівська міська федерація спортивного туризму. Безпосередня організація змагань покладається на ГО „Карпатський туристський клуб”, а проведення на головну суддівську колегію (ГСК), сформовану комісією гірського туризму міської федерації спортивного туризму.

 

4. Умови проведення змагань

До програми змагань включено наступні види:

  • «Гірські перешкоди» – командні змагання. Контрольний вантаж до 30 кг, розподіл вантажу між учасниками команди довільний.
  • «Рятувальні технічні прийоми» – командні змагання, які передбачають: підйом та спуск “потерпілого” з супроводжуючим, підйом учасника з тріщини різними способами, транспортування “потерпілого”.

Змагання проводяться на дистанціях 4-го класу на скельному рельєфі відповідно до чинних Правил змагань зі спортивного туризму.           

Попередні Умови проходження дистанцій приведені на http://pro100extreme.com/  .

Остаточні умови команди одержать на місці змагань.

Для проходження дистанцій команди повинні мати в достатній кількості, відповідної номенклатури та якості групове спорядження, необхідне для безпечного подолання дистанцій.

Кожен учасник повинен мати: зблоковану систему, самостраховку (<1,5 м), гальмівний пристрій, рукавиці брезентові, шолом з номером та одяг, що захищає лікті та коліна. Використання спорядження  дозволяється тільки після дозволу технічної комісії. Всі елементи страховки, самостраховки та з’єднань (блокування) мають бути виконані з основної вірьовки (10-12мм) або матеріалу такої ж міцності.

Відповідальність за якість та безпечне використання усього спорядження учасників несе представник команди або самі учасники.

Розміщення учасників у польових умовах біля місця проведення змагань. 

 

5. Учасники  змагань

У змаганнях беруть участь команди туристських клубів, туристсько-краєзнавчих центрів, навчальних закладів, підприємств та  інших організацій.

До участі у змаганнях допускаються команди, в яких не менше 70% спортсменів мають кваліфікацію не нижче 2-го дорослого спортивного розряду з туризму, а інші не нижче 3-го розряду, які спеціалізуються в гірському, спелео та пішохідному туризмі.

Вік учасників змагань – 16 років та старші. Вік визначається за роком народження.

Склад команди: 8 осіб, в тому числі: представник (тренер ) команди – 1 чол. (може бути учасником змагань), учасники – 6 чол (не менше 1-єї дівчини), суддя-1 чол., запасні – не більше двох учасників. 


6. Регламент змагт

Перший день:

 до  11.00– заїзд учасників, мандатна комісія;
 11.00 – 11.30– показ дистанцій
11.30 – 12.00– нарада ГСК з представниками
12.00 ­ – 12.30– прийом заявок з тактики;
12.30 ­ – 13.00– відкриття змагань;
13.00 – 20.30– змагання з видів програми за порядком, встановленим ГСК.
20.30 – 21.00– нарада ГСК з представниками

 

Другий день:

08.00 – 20.30 – продовження змагань з видів програми за порядком, встановленим ГСК
 20.30 – 21.00 – нарада ГСК з представниками

 

Третій день:

 08.00 – 20.30 – закінчення змагань з  видів програми за порядком, встановленим ГСК
 20.30 – 21.00 нарада ГСК з представниками – підведення підсумків змагань, нагородження, закриття змагань.

 

ГСК залишає за собою право вносити зміни у Програму та Умови змагань

 

7. Визначення переможців, нагородження

Результат команди у змаганнях з видів «Рятувальні технічні прийоми» і «Гірські перешкоди» – командні змагання  визначається відповідно до пп. 3.15.8.2 – 3.15.8.3 чинних Правил.

Загальнокомандний результат визначається за кращою сумою місць на двох дистанціях. «Рятувальні технічні прийоми» та «Гірські перешкоди» При однаковій сумі місць перевага надається команді, яка посіла вище місце у виді «Рятувальні технічні прийоми»

Команди, що посіли 1-3 місця в окремих видах змагань нагороджуються Дипломами.

Команда-переможець у загальному заліку нагороджується перехідним КУБКОМ ПАМ’ЯТІ (який зберігається у відділі ФКіС Львівської Міської ради) і грамотами, команди-призери – грамотами. учасники команд, що посіли 1-3 місця у загальному заліку нагороджуються грамотами та медалями.      

 

8. Прийом заявок

Команди подають попередні заявки на участь у відкритих змаганнях міста Львова з гірського туризму „КУБОК ПАМ’ЯТІ” до 25 серпня 2009 року в секретаріат Львівської міської федерації спортивного туризму

тел.факс. 8(0322)637-937 або на email: kubok.pamjati@gmail.com

В день заїзду команди подають до мандатної комісії :

  • іменну заявку за встановленою формою завірену лікарем та відряджуючою організацією;
  • залікові книжки спортсменів;
  • документи, що підтверджують вік спортсменів;
  • документ, що підтверджує особу;
  • страхові поліси від нещасних випадків (на всіх спортсменів) дійсні на час змагань .

 

9. Фінансування

Видатки, пов’язані з організацією та проведенням змагань, несе Відділ фізкультури та спорту Львівської міської Ради, та за рахунок спонсорської допомоги, залученої комісією з гірського туризму Львівської міської “Федерації спортивного туризму”

Витрати, пов’язані з підготовкою команд, відрядженням, проїздом, харчуванням, прокатом спорядження, – за рахунок відряджуючих організацій.

          

Дане Положення є офіційним запрошенням на змагання

Оргкомітет