ПОГОДЖЕНО Віце-президент Федерації спортивного туризму України
_____________ Н. П. Сичова
“___” ____ 2018 р. | ЗАТВЕРДЖУЮ Голова Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України
_____________ В. Г. Стеценко
“___” ____ 2018 р. |
Регламент
проведення Кубку України серед студентів з гірського спортивного туризму на штучному рельєфі (особистий)
1. Цілі та завдання
Кубок України серед студентів з гірського спортивного туризму на штучному рельєфі (особистий) (далі – Кубок) проводиться з метою:
– сприяння подальшому розвитку студентського спорту в Україні;
– підвищення якості навчально-тренувальної та виховної роботи у командах закладів вищої освіти (далі – ЗВО);
– виявлення кандидатів до студентської збірної команди України для підготовки та успішного виступу в міжнародних змаганнях.
2. Строки і місце проведення змагань
Кубок проводиться в період з 14 по 16 грудня 2018 року в місті Харкові за адресою: вул. Чкалова, 17, спортивний комплекс Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”.
3. Організація та керівництво проведенням змагань
Загальне керівництво проведенням Кубку здійснюється Комітетом з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України (далі – Комітет) та Федерацією спортивного туризму України (далі – Федерація).
Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення Кубку покладається на Харківське обласне відділення (філія) Комітету, Федерацію та головного суддю Кубку, який рекомендований Федерацією та затверджується відповідним наказом Комітету.
4. Учасники змагань
До участі у Кубку допускаються студенти ЗВО областей та міста Києва. Кількість учасників від ЗВО та територій не обмежена.
Для дотримання правил безпеки під час Кубку кожен спортсмен – учасник змагань повинен мати необхідну екіпіровку, яка відповідає вимогам Правил змагань зі спортивного туризму (далі – Правила).
5. Характер заходу
Змагання особисті. Кубок проводиться за правилами Федерації спортивного туризму України, що відповідають правилам Міжнародної Федерації спортивного туризму.
6. Програма проведення змагань
Змагання проводяться окремо для чоловіків та жінок на дистанціях ІІІ класу:
“Гірські перешкоди”;
“Рятувальні технічні прийоми”.
Програма змагань:
14 грудня | 08:00 – 09:00 09:00 – 19:00 | Заїзд учасників та суддів. Підготовка дистанцій змагань |
15 грудня | 08:00 – 08:30 08:30 – 09:00 09:00 – 09:30
09:30 – 09:45 09:45 – 10.00 10:00 – 20.00
| Робота мандатної комісії. Показ дистанцій. Нарада головної суддівської колегії з представниками команд, жеребкування. Урочисте відкриття змагань. Здача заявок з тактики. Змагання на дистанціях “Гірські перешкоди” та “Рятувальні технічні прийоми” |
16 грудня | 08:00 – 17:00
17:00 – 18:00 18:00 – 19:00 | Змагання на дистанціях “Гірські перешкоди” та “Рятувальні технічні прийоми”, Підведення підсумків змагань. Нагородження переможців та призерів, урочисте закриття змагань, від’їзд учасників. |
Наведена в таблиці програма може бути скорегована рішенням головної суддівської колегії в залежності від організаційних та інших умов під час проведення змагань.
7. Безпека та підготовка місць проведення змагань
Підготовка місць проведення змагань здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року № 2025 “Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів”.
Під час проведення змагань забезпечення безпеки покладається на тренерів та самих учасників. Кожний учасник самостійно приймає необхідні засоби безпеки і несе повну відповідальність за свої дії.
Учасники що порушують вимоги безпеки будуть відсторонені від змагань та дискваліфіковані відповідно до Правил.
8. Умови визначення першості та нагородження переможців та призерів
Порядок визначення результатів на окремих дистанціях здійснюється відповідно до п. 3.15.8.2. Правил змагань.
Місце учасника в загальному заліку визначається за сумою місць, які він посів на двох дистанціях. При рівності суми місць пріоритет надається учаснику з кращим результатом на дистанції “Рятувальні технічні прийоми”.
Спортсмени, які посіли І, 2, 3 місця у змаганнях на кожній дистанції нагороджуються медалями Федерації та дипломами Комітету відповідних ступенів.
Спортсмени, які посіли І, 2, 3 місця в загальному заліку нагороджуються Кубками Федерації та дипломами Комітету відповідних ступенів.
9. Умови фінансування заходу та матеріального забезпечення учасників
Витрати на організацію та проведення Кубку (проїзд, проживання, харчування іногородніх суддів, харчування місцевих суддів, придбання канцтоварів та нагородної атрибутики, медичне забезпечення) здійснюються за рахунок коштів, залучених Федерацією.
Витрати на придбання дипломів здійснюються за рахунок коштів Комітету.
Витрати на участь у змаганнях здійснюються за рахунок коштів організацій, що їх відряджають.
10. Строки та порядок подання заявок на участь у змаганнях
Попередні заявки команд на участь у Кубку подаються на електронну адресу організатора: fstu@ukr.net та дублюються на адресу Харківського обласного відділення (філії) osvitasport@ukr.net за 10 днів до початку змагань. До змагань допускаються учасники, які підтвердили свою участь в установлений термін.
Для участі у змаганнях до мандатної комісії в день приїзду подаються: 2 примірники іменних заявок з підписом та печаткою організацій, що відряджають (або спортивних клубів), із зазначенням медичного допуску до змагань, копії паспортів (копії свідоцтв про народження), студентський квиток, страхові поліси дійсні на термін проведення змагань. Умови договору страхування повинні передбачати участь у спортивних змаганнях.
11. Інші умови
Форма іменної заявки надається у Додатку.
Оперативний звіт (який містить в т. ч. 3-4 фото з різних ракурсів) подається Харківським обласним відділенням (філією) Комітету в день закінчення змагань на електронні адреси: sportcomitet.mon@gmail.com (Анастасія Волобуєва – моб. тел.: (067) 9888025) та sport_vnz@ukr.net.
Вимоги до фото звіту: розмір не менше 600 пікселів по меншій стороні, рекомендовані пропорції 3:2, формат jpeg/jpg, ступінь стиснення не менше 7 %. Вимоги до відео звіту: тривалість min. 12 секунд, maх. 6 хвилин, цифрова роздільна здатність не менше 1280х720 пікселів, співвідношення сторін 16:9 або 4:3, горизонтальне положення у разі зйомки на телефон.
Підсумкові матеріали про проведення Кубку, які складаються зі звіту головного судді, протоколів змагань, результатів особистої першості, іменних заявок, протоколів засідань мандатної комісії та суддівської колегії, подаються в двох екземплярах в п’ятиденний термін після закінчення змагань до Харківського обласного відділення (філії) Комітету.
Харківське обласне відділення (філія) опрацьовує підсумкові матеріали про проведення Кубку та в триденний термін, після отримання від головного судді, подає один екземпляр до Комітету.
Цей регламент є офіційним запрошенням на змагання.