ЗАТВЕРДЖУЮ Президент Київської обласної федерації спортивного туризму _______________ С. Н. Герус | ЗАТВЕРДЖУЮ Начальник управління у справах сім’ї, молоді та спорту Київської облдержадміністрації _______________ І. П. Куроченко “___” __________2009 р. |
ЗАТВЕРДЖУЮ Голова команди МКС ________________ В. В. Куцаєв “____”____________2009 р. |
П О Л О Ж Е Н Н Я
про відкриті змагання Київської області з гірського туризму
“Кубок МКС“
1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
Відкриті обласні змагання з гірського спортивного туризму (далі – ГТ) проводиться з метою подальшого розвитку гірського спортивного туризму в Україні, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному, гармонійному розвитку людини, сприяння формуванню здорового способу життя населення.
Головні завдання Кубку:
- пропаганда та популяризація ГТ серед широких верств населення України як потужного засобу зміцнення здоров’я і виховання патріотизму, формування свідомості людини щодо повсякденного ведення здорового способу життя, особливо, серед молодого покоління;
- перевірка та підвищення рівня технічної та тактичної майстерності гірських туристів;
- виявлення найсильніших команд і спортсменів з ГТ;
- виявлення перспективного резерву для формування складу збірних команд;
- сприяння підвищенню безпеки гірських спортивних походів;
- зміцнення дружніх стосунків між гірськими туристами різних регіонів.
2. ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
Змагання з гірського туризму “Кубок МКС” проводяться з 03 по 05 квітня 2009 року на скельному масиві біля с. Денеши (Житомирська область).
3. КЕРІВНИЦТВО ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ
3.1. Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань здійснюють Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Київської обласної адміністрації та Київська обласна федерація спортивного туризму .
3.2. Безпосереднє проведення змагань покладається на головну суддівську колегію (далі – ГСК), затверджену Київською обласною федерацією. Головного суддю за поданням Федерації затверджує Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Київської обласної адміністрації згідно з регламентом.
Відповідальність за дотримання правил безпеки під час проведення змагань покладається на головного суддю згідно з чинними Правилами змагань зі спортивного туризму.
4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ
4.1. До участі в змаганнях допускаються команди загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації, туристських клубів, колективів фізкультури підприємств, установ, організацій, команди зарубіжних країн, а також команди, сформовані окремими громадянами. Кількість команд від організацій не обмежується.
4.2. До участі у змаганнях допускаються спортсмени які мають відповідний до вимог Правил спортивний розряд з гірського туризму, скелелазіння або альпінізму, а також з спелео- та пішохідного туризму.
4.3. Вік учасників: 16 років і старше (за роком народження). Учасники віком 15 років (не більше 1-го учасника у зв’язці) допускаються до змагань при наявності допуску спортивно-фізкультурного диспансеру (окрема довідка).
5. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
5.1. Змагання проводяться згідно з чинними Правилами.
5.2. Відповідальність за якість та безпечне використання командного та особистого спорядження учасників несе представник команди або самі учасники.
5.3. Відповідальність за підготовку учасників команд вимогам, необхідним для безпечного проходження відповідних дистанцій, несуть представники команд.
5.4. Змагання проводяться на дистанціях ІV класу, на скельному рельєфі:
– “Гірські перешкоди” – особисто-командні змагання зв’язок (контрольний вантаж до 10 кг на зв’язку);
– “Рятувальні технічні прийоми ” – особисто-командні змагання зв’язок
5.5. Склад команди – до 8 чол.: представник команди – 1 чол.(може бути капітан); основний склад команди – 4 чол.( не менше 1 жінки), запасні учасники – 2 чол.; суддя – 1 чол. (не нижче другої суддівської категорії з гірського туризму). Допускається виступ команди у неповному складі (одна зв’язка)
При відсутності судді команда сплачує штраф у розмірі 20 грн.
5.6. Програма змагань:
1 день
| Заїзд учасників змагань. Робота мандатної комісії до 19-00. Показ дистанцій. Відкриття змагань. Нарада ГСК з представниками команд, жеребкування |
2 день | Змагання на дистанціях згідно порядку, встановленого ГСК |
3 день
| Закінчення змагань, підведення підсумків, Розіграш “Швидкісного кубку МКС” – особисті змагання (поза програмою змагань), нагородження переможців, урочисте закриття змагань, від’їзд учасників |
5.7. Для організації суддівської страховки команди здають до ГСК (під час проходження мандатної комісії) у тимчасове використання по одній вірьовці діаметром 10-12 мм довжиною не менше 40 метрів, а також по три карабіни. Зазначене спорядження має бути промарковане, буде використовується для суддівської страховки та повертається командам після закінчення змагань.
5.8. Визначення переможців
5.8.1. Порядок визначення результатів на окремих дистанціях буде встановлений Умовами.
5.8.2. Залік серед чоловічих та змішаних зв’язок окремий.
5.8.3. Особистий залік серед чоловічих та змішаних (жіночих) зв’язок визначається за сумою відносних результатів, показаних зв’язкою на двох дистанціях у особистих заліках.
5.8.4. Місце команди на дистанції “Гірські перешкоди” і “Рятувальні технічні прийоми” визначається за сумою місць двох зв’язок на даній дистанції.
5.8.5. Команда – переможець “Кубку МКС” визначається по найменшій сумі зайнятих місць на двох дистанціях. У випадку рівності суми місць перевага надається команді, що має кращий результат на дистанції “Рятувальні технічні прийоми”.
5.9. Додаткова інформація: Попередні Умови змагань та схеми дистанцій будуть розміщені на сайті на сайті http://mks3.forum24.ru . Остаточні Умови команди отримають на місці змагань.
6. НАГОРОДЖЕННЯ
6.1. Команда, яка посіла І місце у загальному заліку нагороджується перехідним Кубком МКС і дипломом Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Київської облдержадміністрації. Команди, які посіли ІI-III місця у загальному заліку і І-ІІІ місця у кожному виді змагань нагороджуються Грамотами
6.2. Учасники команд, які посіли І-III місця в загальному заліку та на окремих дистанціях нагороджуються дипломами Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Київської облдержадміністрації
Учасники зв’язок, які посіли І-ІІІ місця у особистому заліку по результатах виступу на двох дистанціях нагороджуються медалями та дипломами.
7. УМОВИ ПРИЇОМУ УЧАСНИКІВ. ФІНАНСУВАННЯ
7.1. Розміщення учасників змагань проводиться у польових умовах. Команди повинні мати усе необхідне для проживання у польових умовах та самостійного приготування їжі на примусах.
7.2. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі у змаганнях відповідно до Правил змагань зі спортивного туризму, у т.ч. єдину спортивну форму для участі в урочистому відкритті та закритті змагань, а також у змаганнях на дистанціях.
7.3. Витрати на відрядження учасників та тренерів-представників (страхування спортсменів, проїзд в обох напрямках, харчування, добові) відносяться за рахунок коштів організацій, що відряджають, або учасників команди.
7.4. Витрати пов’язані з організацією змагань (харчування суддів, нагородна атрибутика, канцелярські товари) – здійснюються за рахунок коштів Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Запорізької облдержадміністрації, інші витрати за рахунок коштів Федерації та інших залучених Федерацією позабюджетних надходжень згідно з затвердженим кошторисом.
7.5. Стартовий внесок з команди становить 40 грн або 20 грн з однієї звязки. Протести приймаються під заставу у розмірі стартового внеску команди.
8. ПІДГОТОВКА СПОРТИВНИХ СПОРУД
Підготовка спортивних споруд та контроль за їх станом під час проведення змагань, відповідно до чинних Правил та наказу Мінсім’ямолодьспорту від 26 квітня 2004 року № 1274 “Про додаткові заходи щодо попередження травматизму та запобігання нещасним випадкам у спортивній діяльності”, покладається на головного суддю змагань.
9. ЗАЯВКИ
Попередня реєстрація команд на сайті http://mks3.forum24.ru або за телефоном: 8 066 21 99 185 – Скуловатова Олена. Заявки надсилаються не пізніше як за 10 днів до початку змагань.
Іменна заявка на участь у змаганнях за встановленою формою (додається) повинна бути завірена: підписом лікаря та печаткою медичного закладу, а також підписом керівника та печаткою організації, яка відряджає, і подається до Мандатної комісії у день приїзду учасників. Учасники повинні мати з собою документи, що засвідчують особу з датою народження, підтверджують спортивну та суддівську кваліфікації, страховий поліс від нещасних випадків, дійсні на час проведення змагань та перебування у дорозі.
До змагань допускаються лише команди та учасники в особистому заліку, які підтвердили свою участь в установлений для попередніх заявок термін та під час роботи Мандатної комісії.
ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ